Επιτυχίες και σημαντική εκπροσώπηση για το τμήμα ποδηλασίας του Φιλαθλητικού είχαμε το περασμένο Σαββατοκύριακο στον 18ο Γύρο Νεμέας. Πρόκειται για έναν από τους πιο ονομαστούς αγώνες που διεξάγονται στην ελληνική επικράτεια και κάθε χρόνο προσελκύει την αφρόκρεμα της ελληνικής ποδηλατικής κοινότητας.
Οι συμμετοχές πολλές, ο ανταγωνισμός στο υψηλότερο επίπεδο, αλλά για ένα ακόμη αγώνα ο Κώστας Κούβελας ο ποδηλάτης του Φιλαθλητικού, έκανε εξαιρετική εμφάνιση και κατάφερε να βγει 4ος στην κατηγορία του, τους Μαστερς Α, ανεβαίνοντας στο βάθρο των νικητών και στις βραβεύσεις. Αξίζει να σημειωθεί ότι στις λεπτομέρειες και για λίγα δευτερόλεπτα δεν κατάφερε να πάρει το χάλκινο μετάλλιο καθότι προς το τέλος έγινε ομαδικός τερματισμός. Ο αγώνας εκκίνησε μπροστά από το Δημαρχείο της Νεμέας και μετά από πολύ ωραία διαδρομή 70 περίπου χιλιομέτρων και πέρασμα από όμορφα χωριουδάκια και την λίμνη Στυμφαλία, τερμάτισε στο χωριό Αηδόνια σε μια απαιτητική ανηφόρα 500 μέτρων. Ο ποδηλάτης του Φιλαθλητικού έδειξε για μια ακόμη φορά ότι βρίσκεται σε καλή κατάσταση, διατηρεί ένα υψηλό αγωνιστικό επίπεδο και παρά τις επαγγελματικές και οικογενειακές του υποχρεώσεις πρωταγωνιστεί στον χώρο της ποδηλασίας και αποτελεί υπολογίσιμη δύναμη.
