Ο Σύλλογος Βετεράνων Ποδοσφαιριστών Πανηλειακού εξέδωσε συγχαρητήρια ανακοίνωση για την άνοδο του ΠΑΣ Πύργος στη Super League 2. «Η επιστροφή του ποδοσφαίρου της Ηλείας στις επαγγελματικές κατηγορίες γεμίζει με περηφάνια την τοπική κοινωνία», αναφέρει μεταξύ άλλων.

Η ανακοίνωση: «Ο Σύλλογος Βετεράνων Ποδοσφαιριστών Πανηλειακού στέλνει τα πιο θερμά συγχαρητήρια στους ποδοσφαιριστές, στο τεχνικό τιμ και στη διοίκηση του ΠΑΣ Πύργος για την πανηγυρική και δίκαιη άνοδο στη Super League 2! Η ολοκλήρωση της πειθαρχικής και δικαστικής διαδικασίας σφράγισε με τον πλέον θεσμικό τρόπο μια επιτυχία που κερδήθηκε με μόχθο μέσα στις τέσσερις γραμμές του γηπέδου. Η δικαίωση είναι πλέον γεγονός και η Ηλεία επιστρέφει δυνατά στο επαγγελματικό ποδόσφαιρο. Ο κόσμος του Πύργου διψούσε για αυτή τη στιγμή και τώρα είναι η ώρα να γεμίσουμε ξανά το στάδιο! Η επιστροφή του ποδοσφαίρου της Ηλείας στις επαγγελματικές κατηγορίες γεμίζει με περηφάνια την τοπική κοινωνία. Ο ΠΑΣ Πύργος, κουβαλώντας μια βαριά αθλητική κληρονομιά, αποδεικνύει ότι η επιμονή και το καθαρό αγωνιστικό πνεύμα ανταμείβονται πάντοτε. Ευχόμαστε ολόψυχα καλή επιτυχία στο απαιτητικό πρωτάθλημα της Super League 2 για τη σεζόν 2026-2027. Συνεχίστε με το ίδιο πάθος και στη νέα κατηγορία. Ραντεβού στα γήπεδα της Super League 2».