Αισθάνομαι πολύ χαρούμενος που με βάση τα περσινά δεδομένα φαίνεται ότι θα εισαχθώ στην ιατρική.

Σε όλη μου την πορεία στη πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση υπήρξαν δάσκαλοι και καθηγητές που με ενθάρρυναν και με ενέπνευσαν. Με την ευκαιρία θέλω να τους εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου για όσα μου πρόσφεραν.

Ήταν μια δύσκολη χρονιά και με βοήθησε πολύ να τη διαχειριστώ η ενασχόληση μου με το μπάσκετ και την μουσική.

Και βέβαια οι γονείς και ο αδερφός μου που υπήρξαν στήριγμα και πρότυπο.

Η επόμενη χρονιά είναι η αφετηρία μιας καινούργιας πορείας ίσως πιο δύσκολης αλλά σίγουρα πιο ενδιαφέρουσας και ουσιαστικής.

*Απόφοιτος του 1ου Λυκείου Πύργου, που -με τη δεύτερη φορά- φαίνεται να πετυχαίνει τον στόχο του-Εισαγωγή στην Ιατρική