Θερμά συγχαρητήρια στον ΠΑΣ Πύργος για την σπουδαία άνοδο στη Super League 2!

Μια δικαίωση που ήρθε μέσα από κόπο, πίστη και επιμονή.

Ιδιαίτερα συγχαρητήρια στον πρόεδρο Άρη Οικονόμου και σε όλους όσοι πίστεψαν και δούλεψαν για αυτή τη μεγάλη επιτυχία.

Καλή πορεία και ακόμη υψηλότερους στόχους!