Σε μια ζεστή και ιδιαίτερα συγκινητική ατμόσφαιρα πραγματοποιήθηκε η αποχαιρετιστήρια γιορτή για τη λήξη της σχολικής χρονιάς στον Δημοτικό Παιδικό Σταθμό Λεχαινών, σηματοδοτώντας το τέλος μιας ακόμη δημιουργικής χρονιάς για τα παιδιά, τους εκπαιδευτικούς και τις οικογένειές τους.

Οι μικροί πρωταγωνιστές της εκδήλωσης χάρισαν μοναδικές στιγμές σε γονείς και παρευρισκόμενους, παρουσιάζοντας χορευτικά, τραγούδια και δρώμενα γεμάτα κέφι, αυθορμητισμό και παιδική ζωντάνια. Με τις εμφανίσεις τους κέρδισαν το πιο θερμό χειροκρότημα, σκορπίζοντας χαμόγελα και συγκίνηση.

Θερμά συγχαρητήρια αξίζουν σε όλα τα παιδιά για την εξαιρετική τους προσπάθεια, καθώς και στις παιδαγωγούς του σταθμού, οι οποίες με αγάπη, αφοσίωση και μεράκι οργάνωσαν μια όμορφη γιορτή, προσφέροντας σε όλους μια αξέχαστη εμπειρία.

Ιδιαίτερη αναφορά αξίζει και στους γονείς, που στάθηκαν δίπλα στα παιδιά τους καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς και τα καμάρωσαν στην τελευταία αυτή γιορτή πριν από τις καλοκαιρινές διακοπές.

Η σχολική χρονιά έκλεισε με τον καλύτερο τρόπο, αφήνοντας όμορφες αναμνήσεις και ευχές για ένα χαρούμενο, ασφαλές και ξέγνοιαστο καλοκαίρι για όλους.