Αθλήτριες του τμήματος ρυθμικής γυμναστικής του Κοροίβου συμμετείχαν σε διεθνές τουρνουά ρυθμικής γυμναστικής στο Μιλάνο στις 19-21 Ιουνίου και είχαν εξαιρετική παρουσία, παίρνοντας και οχτώ μετάλλια.
Ο διακρίσεις τους ήταν οι εξής:
Κατηγορία Γυναικών
Παναγιωτοπούλου Βασιλική
Μπάλα (χρυσό μετάλλιο)
Κορδέλα (χάλκινο μετάλλιο)
Σύνθετο Ατομικό (χάλκινο μετάλλιο)
Κατηγορία Παγκορασίδων
Αθανασοπούλου Έφη
Κορίνες (χρυσό μετάλλιο)
Κορδέλα (ασημένιο μετάλλιο)
4η στο Σύνθετο Ατομικό
Κατηγορία Minis
Κατρίτση Νεκταρία
Στεφάνι (χρυσό μετάλλιο)
Σύνθετο Ατομικό (χρυσό μετάλλιο)
Μπάλα (ασημένιο μετάλλιο)
Αξίζει να σημειωθεί ότι για ακόμη μια φορά οι αθλήτριες του Κοροίβου έφεραν βαθμολογίες ακόμη πιο υψηλές από τον προηγούμενο αγώνα τους.
Το τμήμα ρυθμικής γυμναστικής του Κοροίβου εύχεται ολόψυχα καλή συνέχεια σε όλες τις αθλήτριες.

