Βαγγέλης Σταμέλος και Ευθύμης Τσίτσικας δεν συνεχίζουν στον Ίφιτο και ο σύλλογος του Πύργου τους αποχαιρέτησε μέσω ανακοίνωσης, ευχαριστώντας τους για την προσφορά τους: «Η Διοίκηση της ομάδας ευχαριστεί τους Σταμέλο Βαγγέλη και Τσίτσικα Ευθύμη για την πολύτιμη προσφορά τους την προηγούμενη σεζόν στο ανδρικό τμήμα, καθώς για προσωπικούς λόγους δε θα συνεχίσουν στην ομάδα».