Οι “Φίλοι του Αστέρα Αμαλιάδας” μέσω ανακοίνωσής τους συγχαίρουν τον ΠΑΣ Πύργος για την επιτυχία της ανόδου στην Super League 2.

H ανακοίνωση των “Φίλων του Αστέρα Αμαλιάδας”: «Οι “Φίλοι του Αστέρα Αμαλιάδας” συγχαίρουν τον ΠΑΣ Πύργος 1968 για την άνοδο στην Super League 2 και εύχονται καλή πορεία και επίτευξη των νέων στόχων».