FOLLOW US: facebook twitter

Επιβεβαίωση των ανησυχιών για το εμβόλιο της AstraZeneca

Ημερομηνία: 07-04-2021 | Συγγραφέας:
Κατηγορίες: Νέα, Υγεία

«Υπάρχει σύνδεση» μεταξύ του εμβολίου AstraZeneca και των περιπτώσεων θρόμβωσης που παρατηρήθηκαν μετά τη χορήγηση του, αποκαλύπτει αξιωματούχος του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Φαρμάκων (EMA).

«Μπορούμε τώρα να το πούμε, είναι σαφές ότι υπάρχει συσχέτιση με το εμβόλιο. Τι προκαλεί αυτήν την αντίδραση, ωστόσο, δεν γνωρίζουμε ακόμη (…)» ανέφερε ο Μάρκο Καβαλέρι, επικεφαλής της στρατηγικής εμβολίων στον EMA, παραπέμποντας σε επίσημες ανακοινώσεις που θα γίνουν τις επόμενες ώρες.

Κατά την τακτική ενημέρωση για το Εθνικό Σχέδιο εμβολιαστικής κάλυψης για τη νόσο COVID-19, η πρόεδρος της Εθνικής Επιτροπής Εμβολιασμού Μαρία Θεοδωρίδου, αναφερόμενη στο εμβόλιο ΑstraZeneca και στο ενδεχόμενο της σύνδεσης με το σπάνιο αυτό σύνδρομο που έχει καταγραφεί σε 44 περιπτώσεις συνολικά στην Ε.Ε., είπε πως η Επιτροπή παρακολουθεί στενά το θέμα, ενώ με τα έως τώρα στοιχεία, το σπάνιο σύνδρομο φαίνεται ότι είναι περισσότερο συχνό σε γυναίκες κάτω των 55 ετών, αλλά έχουν παρουσιαστεί περιστατικά σε όλο το φάσμα ηλικιών.

Ενημέρωσε επίσης πως στην Ελλάδα σε σύνολο 346.000 δόσεων έχει αναφερθεί στον ΕΟΦ ένα επεισόδιο που έχει χαρακτηριστεί ως πιθανά συνδεόμενο με το εμβόλιο της ΑstraZeneca.

► O Ευρωπαϊκός Οργανισμός Φαρμάκων έχει ανακοινώσει πως δεν έχουν βρεθεί παράγοντες ειδικού κινδύνου, περιλαμβανομένης της ηλικίας, ωστόσο οι αναλύσεις συνεχίζονται και αναμένονται νέες ανακοινώσεις.

Πηγή: efsyn.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content

ΤΟ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ

agro-stathmos-georgika-farmaka-viologika skeuasmata-ad
image description
Proini_04-12-2017_olga:Layout 1.qxd
ydrotherm-ad2
ellinika-petrelaia-ad2
anthoulis-xaralampos-courier-ad1
iliagora-epimelitirio-ad2
image description

ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

Μικρές Ιστορίες Μαγειρικής
Όλα τα Ένθετα
Πρωινή Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων