Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Διαιτητών/ Ο.Δ.Π.Ε., όπου είναι μέλος και ο πρόεδρος του Σ.Δ.Π. Ηλείας, Σπύρος Βασιλείου, θα συνεδριάσει την Κυριακή 28 Ιουνίου στις 11.30π.μ. στα γραφεία της στο Σ.Ε.Φ. με φυσική παρουσία όλων των μελών και ένα από τα βασικά θέματα που θα συζητήσει είναι οι ενέργειες της Ε.Δ.Π.Ε.-Ο.Δ.Π.Ε. για την εγγραφή της ως μέλος της Ε.Π.Ο.. Όπως επίσης και για το θέμα των χώρων μίσθωσης γραφείων στο Σ.Ε.Φ., ύστερα από την απόφαση του Σταδίου περί αποχώρησης της Ένωσης Διαιτητών από το Σ.Ε.Φ., λόγω της παραχώρησής του από το Δημόσιο στην ΚΑΕ Ολυμπιακός.

Τα θέματα συζήτησης είναι τα εξής:

1. Αλληλογραφία.

2. Ενέργειες για την εγγραφή της Ε.Δ.Π.Ε.-Ο.Δ.Π.Ε. ως μέλος της Ε.Π.Ο.

3. Οικονομικά.

4. Συζήτηση του εγγράφου της Διοίκησης του Σ.Ε.Φ. για τους χώρους μίσθωσης γραφείων.

5. Αποσυμφόρηση αρχείου και υλικών Ε.Δ.Π.Ε.- Ο.Δ.Π.Ε..

6. Διάφορα θέματα.