Παρουσιάστηκαν τη Δευτέρα 22/6 στους ανθρώπους της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καλαθοσφαίρισης τα πλάνα των τριών ομάδων που διεκδικούν την wild card για το πρωτάθλημα της Elite League της σεζόν 2026-2027. Για τη θέση έδειξαν ενδιαφέρον ο Απόλλωνας Πάτρας, η Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου και ο Σπόρτιγκ, με την απόφαση να αναμένεται τις αμέσως επόμενες ημέρες. Οι υπόλοιπες ομάδες που θα συμμετάσχουν στο νέο πρωτάθλημα της Elite League είναι o Κόροιβος, o Πανιώνιος, τα Μέγαρα, ο Πρωτέας Βούλας, ο Παπάγος, η Χαλκίδα, το Ψυχικό, το Λαύριο, ο Πανερυθραϊκός, οι Σοφάδες, οι Μαχητές, ο Αμύντας, ο Κρόνος Αγίου Δημητρίου, ο Γλαύκος/Έσπερος και η Κομοτηνή.