Μία θα είναι η wild card που θα δοθεί για την Elite League της νέας αγωνιστικής περιόδου. Οι τρεις ομάδες, Απόλλων Πάτρας, Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου και Σπόρτιγκ, που διεκδικούν μία θέση στη δεύτερη τη τάξει πρότειναν να συμμετάσχουν όλες στο νέο πρωτάθλημα και να έχουμε πρωτάθλημα 18 ομάδων τη νέα σεζόν.

Το σενάριο όμως αυτό δεν προχώρησε. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με πληροφορίες, οι 15 ομάδες της Elite League ήταν αρνητικές και κάπως έτσι το πρωτάθλημα της επόμενης αγωνιστικής περιόδου θα διεξαχθεί με 16 ομάδες.