Συνεδρίασε το βράδυ της Τετάρτης 24/6 το Δημοτικό Συμβούλιο Ήλιδας ενέκρινε την παραλαβή του υβριδικού χλοοτάπητα, μετά από την θετική εισήγηση της Επιτροπής παραλαβής και αποφάσισε την παραχώρηση προς χρήση του γηπέδου Αμαλιάδας στις ομάδες της πόλης. Έτσι, ο Αστέρας, που είχε θέσει ως προϋπόθεση για την συμμετοχή στη Γ΄ Εθνική την παραχώρηση του γηπέδου προς χρήση, προχωρά στην υποβολή δήλωσης συμμετοχής στη Γ΄ Εθνική, με την καταληκτική ημερομηνία να είναι η 3η Ιουλίου.

Ο ιστορικός Αστέρας, λοιπόν, θα λάβει κανονικά μέρος στην Γ΄ Εθνική και επιστρέφει ύστερα από 7 χρόνια στις εθνικές κατηγορίες, με επικεφαλής τον Ανδρέα Παπαδάκο, που πήρε πριν 3 χρόνια την ομάδα σε μια πολύ δύσκολη συγκυρία γι’ αυτή, την οργάνωσε σε όλους τους τομείς και την οδήγησε φέτος στην επιστροφή της στις εθνικές κατηγορίες, χωρίς να φείδεται χρημάτων, μέσα από την απολύτως άρτια στελέχωσή της από προπονητές και παίκτες.

Πλέον, ξεκινά ο σχεδιασμός για την Γ΄ Εθνική, με πρώτο μέλημα την υποβολή πλήρους φακέλου συμμετοχής μέχρι τις 3 Ιουλίου και εν συνεχεία την στελέχωση της ομάδας για τις αυξημένες απαιτήσεις λειτουργίας της και με το τεχνικό τιμ (πιθανότατα θα συνεχίσει ο Αλέξης Γαβριλόπουλος) και το ρόστερ.

Κώστας Πλιάγκος