Ο χρηματοδότης του ΠΑΣ Πύργος, Άρης Οικονόμου, κατά την φιέστα της Παρασκευής στην κεντρική πλατεία του Πύργου, εμφανίστηκε από την μακρινή Αμερική, μέσω βίντεο-κλήσης, στο video wall που είχε στηθεί μπροστά από το Δημαρχείο, και μίλησε στο συγκεντρωμένο πλήθος.

Ο Άρης Οικονόμου εμφανίστηκε αισιόδοξος για ακόμα σπουδαιότερες στιγμές στο μέλλον, αναφέροντας μεταξύ άλλων: «Ευχαριστώ πολύ όλους διοίκηση, προπονητές και ποδοσφαιριστές που οδήγησαν την ομάδα στην άνοδο στην Super League 2. Mαζί, με το καλό, να ανέβουμε και στην Super League 1. Ελπίζω μαζί να χτίσουμε κάτι ακόμα μεγαλύτερο. Είμαι μακριά αλλά η καρδιά μου είναι μαζί σας. Ευχαριστώ πολύ το προπονητικό τιμ, την Διοίκηση και τον Δήμαρχο που είναι δίπλα μας». Ο Άρης Οικονόμου αποθεώθηκε από τους Red Boys, που φώναξαν αρκετές φορές ρυθμικά το όνομά του.

Κώστας Πλιάγκος