Το Δ.Σ. του Α.Ο. Αλφειονίς Αλφειούσας έκανε γνωστό πως η ομάδα θα συμμετάσχει κανονικά στο πρωτάθλημα της Β΄ Κατηγορίας τη νέα σεζόν. Η Αλφειονίδα πήρε την άνοδο φέτος ως τρίτη καλύτερη ομάδα του 1ου ομίλου και πέμπτη σε όλη την Γ΄ Κατηγορία και τη νέα σεζόν θα παίξει μετά από αρκετά χρόνια στη Β΄ Κατηγορία. Την ερχόμενη Κυριακή θα πραγματοποιήσει Γ.Σ. στις 9.30μ.μ. στο κοινοτικό γραφείο Αλφειούσας, με στόχο την αύξηση των μελών, την ενεργή συμμετοχή περισσότερων ανθρώπων στα κοινά της ομάδας και την ανάθεση αρμοδιοτήτων ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου. Όπως έχουμε γράψει, ο Τάκης Καλαμαράς δεν συνεχίζει στην ομάδα, τον οποίο Καλαμαρά ο σύλλογος ευχαριστεί για την προσφορά του στην ομάδα και την επίτευξη της ανόδου. Τις επόμενες ημέρες θα ανακοινωθεί και επίσημα ο νέος προπονητής της ομάδας, ενώ έχουν ήδη ξεκινήσει οι συζητήσεις με ποδοσφαιριστές του υπάρχοντος ρόστερ για ανανέωση της συνεργασίας τους, και παράλληλα γίνονται επαφές και με υπό μεταγραφή ποδοσφαιριστές.

Όπως αναφέρει η ανακοίνωση του Δ.Σ. «στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε μια ανταγωνιστική ομάδα, η οποία θα τιμήσει τη φανέλα του συλλόγου και θα παρουσιαστεί ακόμα πιο δυνατή στο νέο πρωτάθλημα… Συνεχίζουμε όλοι μαζί με σοβαρότητα, ενότητα και πίστη στις δυνατότητές μας, ώστε η Αλφειονίδα να παρουσιαστεί όσο πιο δυνατή γίνεται στο νέο πρωτάθλημα».

Κώστας Πλιάγκος