Mε κεντρικό σύνθημα «Προχωράμε Μπροστά»

​Οι μικροί μαθητές παρουσίασαν ένα όμορφο πρόγραμμα με τραγούδια και χορευτικά, κερδίζοντας το θερμό χειροκρότημα όλων.

Η εκδήλωση είχε ιδιαίτερη σημασία για τα παιδιά που αποχαιρετούν τον σταθμό για να συνεχίσουν στο Νηπιαγωγείο, συμβολίζοντας το επόμενο μεγάλο τους βήμα.

​Η Διοίκηση του Δήμου ευχαριστεί θερμά το προσωπικό του Σταθμού και τους γονείς για την άψογη συνεργασία και εύχονται σε όλα τα παιδιά καλό καλοκαίρι και καλή πρόοδο στο νέο τους ξεκίνημα.