O Άρης Συνετός θα συνεχίσει και αυτός στην Α.Ε. Βαρθολομιού-Κάπος Α.Ε. για άλλη μια σεζόν. Ο 29χρονος Ηλείος γκαρντ θα φορέσει την κυανέρυθρη φανέλα για τρίτη σερί σεζόν, όντας από τους παίκτες που ξεχώρισαν στην Α.Ε.Β. και στο πρωτάθλημα της National League 2, προσφέροντας πολλά σε άμυνα και επίθεση με την αθλητικότητά του, αλλά και στο σκοράρισμα φυσικά, καθώς ήταν εκ των πρώτων σκόρερ της Α.Ε.Β.. Μέχρι στιγμής έχουν ανανεώσει οι Θανάσης Νικολόπουλος, Πέτρος Νοέας, Ανδρέας Ρούνης και Άρης Συνετός και θα ακολουθήσουν κι άλλοι.
Η ανακοίνωση της Α.Ε.Β.: «Η Α.Ε.Β. – ΚΑΠΟΣ Α.Ε. ανακοινώνει με ιδιαίτερη χαρά την ανανέωση της συνεργασίας της με τον Άρη Συνετό, ο οποίος θα συνεχίσει να φορά τα ερυθρόλευκα για τρίτη συνεχόμενη χρονιά και να αποτελεί μέλος της προσπάθειας της ομάδας μας στη National League 2. Ο Άρης είναι ένας αθλητής που από την πρώτη ημέρα ταυτίστηκε με τη φιλοσοφία και τη νοοτροπία της ομάδας μας. Με το πάθος, την εργατικότητα και τον χαρακτήρα του, κέρδισε την εμπιστοσύνη του προπονητικού επιτελείου και της διοίκησης, αποτελώντας ένα σημαντικό κομμάτι του συνόλου που χτίζεται στο Βαρθολομιό. Η αθλητικότητά του, η εκρηκτικότητά του στο ανοιχτό γήπεδο και η ικανότητά του να δίνει ενέργεια και ρυθμό στην ομάδα, τον καθιστούν ένα πολύτιμο εργαλείο στα χέρια του coach Σάκη Καρύδα. Παίκτες με τα δικά του χαρακτηριστικά είναι απαραίτητοι σε ένα απαιτητικό πρωτάθλημα όπως αυτό της National League 2. Η διοίκηση συνεχίζει να υλοποιεί το πλάνο της, διατηρώντας τον βασικό κορμό που οδήγησε την ομάδα στις εθνικές κατηγορίες και επενδύοντας σε αθλητές με ήθος, αγωνιστική συνέπεια και διάθεση να εξελιχθούν μέσα από την Α.Ε.Β. – ΚΑΠΟΣ Α.Ε.. Παράλληλα, παραμένουμε πιστοί στο όραμά μας να στηριχθούμε σε έναν ισχυρό κορμό γηγενών αθλητών από ολόκληρη την Ηλεία, δημιουργώντας μια ομάδα που θα εκπροσωπεί επάξια τον τόπο μας στις εθνικές κατηγορίες. Άρη, σου ευχόμαστε υγεία και πολλές επιτυχίες με τα ερυθρόλευκα».
Κώστας Πλιάγκος