Του Κώστα Πλιάγκου

proinisports@gmail.com

Ο ΠΑΣ Πύργος και ο προπονητής Νώντας Κουτρομάνος, θα συνεχίσουν μαζί και στην Super League 2, σύμφωνα με πληροφορίες του proini.news. Ο 42χρονος τεχνικός οδήγησε την ομάδα του Πύργου στην άνοδο, ο στόχος επετεύχθη και οι άνθρωποι της Διοίκησης, σύμφωνα με πληροφορίες, αποφάσισαν να δώσουν ξανά τα κλειδιά στον επιτυχημένο Νώντα Κουτρομάνο. Ο Κουτρομάνος πιστώνεται την πολύ καλή φετινή πορεία της ομάδας με 21 νίκες-3 ισοπαλίες-3 ήττες στον 4ο όμιλο, μαζί με τα πλέι-οφ, που οδήγησαν στην κατάκτηση του πρωταθλήματος, καθώς και την πολύ καλή πορεία και στα απαιτητικά μπαράζ ανόδου, με 2 νίκες-2 ισοπαλίες-1 ήττα στο γήπεδο, που έδωσαν στους «ερυθρόλευκους» τη μια από τις δύο προνομιούχες θέσεις ανόδου. Ο Κουτρομάνος, εξάλλου, έχει θητεύσει σε ομάδες της Super League 2, στον Πανιώνιο και στην Κηφισιά για 4 χρόνια συνολικά (με την Κηφισιά και στην Super League 1, ως άμεσος συνεργάτης του Γιάννη Αναστασίου), κι έχει την απαιτούμενη εμπειρία και από τις επαγγελματικές κατηγορίες.

Ως γυμναστής της ομάδας θα συνεχίσει, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες και ο 38χρονος Παναγιώτης Τοπαλίδης, που έκανε εξαιρετική δουλειά στο τομέα της φυσικής κατάστασης, έχοντας εμπειρία από αρκετές επαγγελματικές ομάδες όπως τα Χανιά, ο Ηρακλής, η Κηφισιά, ο Απόλλων Λεμεσού και ο Ολυμπιακός Λευκωσίας. Στον αντίποδα, ο Ηλίας Μπλάνας, που ήταν άμεσος συνεργάτης του Νώντα Κουτρομάνου την περασμένη σεζόν, δεν συνεχίζει στην ομάδα, όπως δήλωσε ο ίδιος πριν λίγες μέρες, θέλοντας να διεκδικήσει κάτι νέο στην καριέρα του κι ευχαριστώντας την Διοίκηση, τον Νώντα Κουτρομάνο και τους ποδοσφαιριστές για την άψογη συνεργασία.