Οι Red Boys ετοιμάζουν να δώσουν το δικό τους σόου, όπως μόνο αυτοί ξέρουν, στην φιέστα του ΠΑΣ Πύργος, την Παρασκευή 26/6, στις 9μ.μ., στην κεντρική πλατεία του Πύργου. Οι οργανωμένοι οπαδοί του Πανηλειακού υπόσχονται μια κατακόκκινη φιέστα και καλούν τα μέλη τους και όλο τον φίλαθλο κόσμο να παραβρεθούν στις 8.30μ.μ. στο Δημαρχείο του Πύργου και να δώσουν παλμό και χρώμα στην απονομή του επάθλου στην ομάδα και γενικότερα στη γιορτή που θα στηθεί στην κεντρική πλατεία του Πύργου. «Αύριο, Παρασκευή 26/6 στις 20:30 στο Δημαρχείο του Πύργου στην κεντρική πλατεία, υποδεχόμαστε τους Πρωταθλητές και Πρωταθλήτριες της ομάδας μας, για μια κατακόκκινη φιέστα», αναφέρει η ανακοίνωση των Red Boys».

Κώστας Πλιάγκος