O ΠΑΣ Πύργος διοργανώνει την Παρασκευή 26/6, στις 9μ.μ., στην κεντρική πλατεία του Πύργου, φιέστα για την άνοδο στην Super League 2. Μπροστά από το Δημαρχείο θα γίνει η απονομή του κυπέλλου και των μεταλλίων από την Ε.Π.Ο., παρουσία και της Δημοτικής Αρχής.
Έτσι, ο Πύργος θα γιορτάσει την άνοδο στην δεύτερη τη τάξει εθνική κατηγορία μαζί με όλους τους φιλάθλους της πόλης και όχι μόνο, που αγκάλιασαν την ομάδα όλη τη σεζόν και είχαν βροντερή παρουσία, πολύ περισσότερο στα πλέι-οφ και στα μπαράζ ανόδου.
Κώστας Πλιάγκος