Το τμήμα βόλεϊ του Κοροίβου ενημέρωσε πως τη νέα σεζόν οι ομάδες ανδρών και γυναικών θα συμμετάσχουν κανονικά στα αντίστοιχα πρωταθλήματά τους. Η ομάδα των ανδρών θα απαρτίζεται μόνο από γηγενείς αθλητές καθώς και από παιδιά που θα προωθηθούν από το παιδικό τμήμα…

Στην ομάδα των γυναικών, ο σχεδιασμός σχεδόν έχει ολοκληρωθεί, αφού σχεδόν όλες οι αθλήτριες που αγωνίστηκαν πέρυσι θα συνεχίσουν τη νέα σεζόν και θα πλαισιωθούν με τρεις τουλάχιστον μεταγραφές, που θα ανακοινωθούν τις επόμενες μέρες. Στόχος και των δύο ομάδων είναι η διάδοση του αθλήματος, ο υγιής ερασιτεχνικός αθλητισμός και η συνεχής βελτίωση των αθλητών και των αθλητριών. Και καταλήγει η ανακοίνωση του τμήματος «είμαστε περήφανοι σαν τμήμα που σχεδόν 40 χρόνια συνεχίζουμε να υπάρχουμε αγωνιστικά μέσα από πολλά προβλήματα και χρωστάμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στους χορηγούς μας στους γονείς των μικρών μας αθλητών, στους αθλητές που αγωνίζονται αφιλοκερδώς καθώς και στο σύλλογό μας τον Κόροιβο».