Το μεσημέρι της Τετάρτης (24/6) πραγματοποιήθηκε το ΔΣ του ΕΣΑΚΕ με θέμα τον τηλεοπτικό χάρτη της Basket League τα επόμενα χρόνια. Μετά από τη διαδικασία, λοιπόν, νικητής στην κούρσα αναδείχθηκε ο ΣΚΑΪ που με την εντυπωσιακή προσφορά του εξασφάλισε τα τηλεοπτικά δικαιώματα του προϊόντος. Η προσφορά του ΣΚΑΪ έφτασε τα 25.000.000 ευρώ (για 2+1 χρόνια) και υπερψηφίστηκε με 14-0. Από τα 25.000.000 ευρώ τα 21 θα μοιραστούν στις ομάδες.
Την πρώτη χρονιά ο νέος πάροχος θα προσφέρει 6.350.000 ευρώ, τη δεύτερη χρονιά 7.350.000 και 7.350.000 την τρίτη χρονιά.