Ο Σ.Φ. Πανηλειακού Red Boys μέσω ανακοίνωσής του αποχαιρετά τον Τάκη Γκώνια, που τίμησε την φανέλα του Πανηλειακού στην Α΄ Εθνική τη σεζόν 1999-2000 και μάγεψε την κερκίδα, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά.
Η συλλυπητήρια ανακοίνωση των Red Boys: «Ο Σύνδεσμός μας νιώθει την βαθιά ανάγκη να αποχαιρετήσει έναν σπουδαίο ποδοσφαιριστή και έναν ξεχωριστό άνθρωπο, τον Τάκη Γκώνια, που έφυγε σήμερα από τη ζωή. Μπορεί να φόρεσε την ερυθρόλευκη φανέλα της ομάδας μας μόνο για μία σεζόν, όμως το πέρασμά του από τον Πύργο άφησε ανεξίτηλο το σημάδι του. Με το απαράμιλλο ταλέντο του, την ποδοσφαιρική του ευφυΐα και το πάθος του μέσα στο χορτάρι, μάγεψε την κερκίδα μας. Μας χάρισε μεγάλες στιγμές, σπουδαίες αναμνήσεις και μας έκανε να πανηγυρίσουμε με την ψυχή μας, τιμώντας το σήμα του Πανηλειακού. Τάκη, σε ευχαριστούμε για όλα όσα προσέφερες στην ομάδα μας και για τις μαγικές στιγμές που θα μείνουν για πάντα χαραγμένες στη μνήμη και στις καρδιές μας. Kαλό σου ταξίδι».