Ο Πρόεδρος του Αστέρα Αμαλιάδας, Ανδρέας Παπαδάκος, μέσω δήλωσής του συγχαίρει τον ΠΑΣ Πύργος για την άνοδο στην Super League 2.
Η δήλωση Παπαδάκου: «Θερμά συγχαρητήρια στους ποδοσφαιριστές, τον προπονητή και την διοίκηση για τη μεγάλη αυτή επιτυχία. Ένα σπουδαίο κεφάλαιο ανοίγει ξανά για το ηλειακό ποδόσφαιρο και ευχόμαστε η πορεία να συνεχιστεί με ακόμη μεγαλύτερες διακρίσεις! Ο ΠΑΣ Πύργος τη νέα αγωνιστική περίοδο θα αγωνίζεται στη Super League 2, γράφοντας μια νέα λαμπρή σελίδα στην ιστορία του. Μπράβο σε όλους».