Η αναμονή έλαβε τέλος. Και επίσημα, ο ΠΑΣ Πύργος βρίσκεται στη Super League 2!

Η άνοδος της ποδοσφαιρικής μας ομάδας αποτελεί σπουδαία στιγμή για ολόκληρο τον νομό μας. Είναι μία επιτυχία που μας γεμίζει με χαρά και αισιοδοξία για το μέλλον.

Θέλω να εκφράσω τα θερμά μου συγχαρητήρια στους αθλητές, στο τεχνικό επιτελείο, στη διοίκηση, και ασφαλώς στους φιλάθλους της ομάδας, που βρίσκονται διαρκώς στο πλευρό της με τη δύναμη της φωνής τους.

Η παρουσία στη Super League 2 ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο γεμάτο προκλήσεις. Είμαι βέβαιος ότι με το ίδιο πάθος και την ίδια θέληση που οδήγησαν στην άνοδο, η ομάδα θα ανταποκριθεί με επιτυχία στις απαιτήσεις της νέας κατηγορίας και θα συνεχίσει να μας κάνει χαρούμενους. Το ταξίδι δεν σταματά εδώ και οι καλύτερες στιγμές βρίσκονται μπροστά μας.