Ο Πρόεδρος της Ε.Π.Σ. Ηλείας, Άρης Κουλούρης, μέσω δήλωσής του στην ιστοσελίδα της Ένωσης συγχαίρει τον ΠΑΣ Πύργος για την άνοδο στην Super League 2.
H δήλωση του Άρη Κουλούρη: «Μετά την οριστική και τελεσίδικη άνοδο του ΠΑΣ ΠΥΡΓΟΣ 1968 στη SUPER LEAGUE 2, ο Πρόεδρος και τα μέλη της Ε.Ε. εκφράζουν τα θερμά τους συγχαρητήρια σε όλο το ποδοσφαιρικό τμήμα του ΠΑΣ ΠΥΡΓΟΣ 1968. Επίσης εκφράζουν τις ευχαριστίες τους σε όλους όσοι συνέβαλαν τα μέγιστα για να επιτευχθεί η άνοδος αυτή και ιδιαίτερα στους φιλάθλους της Ηλείας που αγκάλιασαν την προσπάθεια της ομάδας μας».