«Η οριστική απόφαση της Επιτροπής Εφέσεων της Ε.Π.Ο., με την οποία απορρίφθηκε η ένσταση του Άρη Πετρούπολης και παρέμεινε σε ισχύ η απόφαση της Πειθαρχικής Επιτροπής, δικαιώνει πλήρως τον ΠΑΣ Πύργο και επισφραγίζει την άνοδό του στη Super League 2.
Εκφράζω τα ειλικρινή μου συγχαρητήρια στη διοίκηση, το τεχνικό επιτελείο, τους ποδοσφαιριστές και τους φιλάθλους της ομάδας. Ο Πύργος και ολόκληρη η Ηλεία αισθάνονται υπερήφανοι για τον ΠΑΣ Πύργο. Η ομάδα επιστρέφει απερίσπαστη εκεί που ανήκει, στις επαγγελματικές κατηγορίες, για να κερδίζει τις μάχες μέσα στους αγωνιστικούς χώρους με την αξία της και να συνεχίσει να κοσμεί το ποδόσφαιρο.
Θα παραμείνω σταθερά στο πλευρό του ΠΑΣ Πύργου, στηρίζοντας τη νέα αυτή σελίδα στη Super League 2 και κάθε προσπάθεια που αναδεικνύει το υγιές αθλητικό πρόσωπο του τόπου μας.
Καλή επιτυχία στις επόμενες προκλήσεις!»