Το Σ.Ε.Φ.Α. Ανδραβίδας… χωρίς πολλά λόγια ανακοίνωσε δύο παίκτες με μακρά θητεία στις ηλειακές ομάδες, που δεν χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις! Ο Θοδωρής Μάρκου και ο Νίκος Σκουρλής θα φορούν τα «κιτρινόμαυρα» της Ανδραβίδας τη νέα σεζόν. Ο Μάρκου, εξάλλου, ως Ανδραβιδαίος, επιστρέφει στο Σ.Ε.Φ.Α., έχοντας αγωνιστεί τα τελευταία δύο χρόνια σε Ήλιδα και Υπερίωνα. Ο Σκουρλής τα τελευταία δύο χρόνια ήταν στον Αιγέα Γαστούνης και οι δυο τους θα καλύψουν τις θέσεις των ψηλών στο Σ.Ε.Φ.Α. μαζί με τους Πατρινούς Αδαμόπουλο και Κοντογιάννη κι έναν σέντερ ακόμα που θα αποκτηθεί. Με τους Μάρκου και Σκουρλή το Σ.Ε.Φ.Α. έφτασε τις έντεκα μεταγραφές ενόψει της Α2 ΕΣΚΑΗ, όπως στόχος είναι αποκλειστικά η άνοδος!
Η ανακοίνωση του Σ.Ε.Φ.Α.: «Τους ξέρετε. Τους ξέρουμε. Με πολυετή παρουσία στα γήπεδα και διαδρομή που μιλά από μόνη της, ο Νίκος Σκουρλής και ο Θοδωρής Μάρκου αποτελούν πλέον μέλη της οικογένειας του Σ.Ε.Φ.Α. Ανδραβίδας. Καλώς ήρθατε στην ομάδα».
Κώστας Πλιάγκος