Η Γυμναστική Ένωση Πετοσφαίρισης Πύργου εξέδωσε συγχαρητήρια ανακοίνωση με αποδέκτη τον ΠΑΣ Πύργος για την άνοδό του στην Super League 2.
Η ανακοίνωση αναφέρει:
«Η Γυμναστική Ένωση Πετοσφαίρισης Πύργου συγχαίρει θερμά τον ΠΑΣ Πύργος για την πανάξια και ιστορική άνοδό του στη Super League 2! Η επιτυχία αυτή αποτελεί επιστέγασμα της σκληρής δουλειάς, της αγωνιστικότητας, της πίστης και της συνέπειας που επέδειξαν οι ποδοσφαιριστές, το τεχνικό επιτελείο και η διοίκηση του συλλόγου καθ’ όλη τη διάρκεια της αγωνιστικής περιόδου. Η οριστικοποίηση της ανόδου επιβεβαιώνει με τον πλέον ξεκάθαρο τρόπο αυτό που ο ΠΑΣ Πύργος απέδειξε μέσα στους αγωνιστικούς χώρους: ότι άξιζε και δικαιούταν να βρίσκεται στη Super League 2. Η Γυμναστική Ένωση Πετοσφαίρισης Πύργου εκφράζει τα θερμά της συγχαρητήρια σε όλους όσοι συνέβαλαν σε αυτή τη σπουδαία επιτυχία, καθώς και στους φιλάθλους που στάθηκαν ακούραστα στο πλευρό της ομάδας, στηρίζοντας την προσπάθειά της από την αρχή έως το τέλος. Ευχόμαστε ολόψυχα καλή επιτυχία στη νέα πρόκληση της Super League 2, με υγεία, πρόοδο και ακόμη περισσότερες διακρίσεις. Η Ηλεία πανηγυρίζει, ο αθλητισμός του τόπου μας κερδίζει και το μέλλον διαγράφεται αισιόδοξο!
Με εκτίμηση
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Γυμναστικής Ένωσης Πετοσφαίρισης Πύργου»