Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Ηλείας – Νοσηλευτική Μονάδα Πύργου «Ανδρέας Παπανδρέου» μία ιδιαίτερα σημαντική και καινοτόμος δράση προληπτικής οδοντιατρικής φροντίδας για παιδιά ΑμεΑ, η οποία συνδιοργανώθηκε από το Παράρτημα Ηλείας της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας και την Ελληνική Εταιρεία Νοσοκομειακής Οδοντιατρικής και Οδοντιατρικής Ειδικής Φροντίδας.
Η δράση αφορούσε την κλινική οδοντιατρική εξέταση παιδιών με αναπηρία, προσφέροντας εξειδικευμένη φροντίδα, ενημέρωση και καθοδήγηση σε παιδιά και συνοδούς. Πρόκειται για μία πρωτοποριακή πρωτοβουλία, η οποία πιθανότατα αποτελεί μία από τις ελάχιστες αντίστοιχες δράσεις που έχουν πραγματοποιηθεί πανελλαδικά, αναδεικνύοντας τη σημασία της ισότιμης πρόσβασης όλων των παιδιών στις υπηρεσίες υγείας.

Στη δράση συμμετείχαν τα παιδιά των ΚΔΑΠ ΑμεΑ «Ήλις» καθώς και οι μαθητές του Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Πύργου, οι οποίοι με τη συνοδεία των εκπαιδευτικών, φροντιστών και γονέων τους αγκάλιασαν με χαμόγελο και ενθουσιασμό αυτή την ξεχωριστή εμπειρία. Η συνεργασία των δύο φορέων δημιούργησε ισχυρές βάσεις για την ανάπτυξη νέων κοινών δράσεων το επόμενο διάστημα, με στόχο την προαγωγή της υγείας, της πρόληψης και της κοινωνικής ένταξης των ατόμων με αναπηρία.

Δήλωση του Προέδρου του Παραρτήματος Ηλείας της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας, κ. Παναγιώτη Θανόπουλου «Σήμερα αποδείξαμε έμπρακτα ότι η πρόληψη, η φροντίδα και η αγάπη δεν γνωρίζουν περιορισμούς. Η συνεργασία μας με την Ελληνική Εταιρεία Νοσοκομειακής Οδοντιατρικής και Οδοντιατρικής Ειδικής Φροντίδας αποτελεί ένα φωτεινό παράδειγμα κοινωνικής προσφοράς και επιστημονικής ευαισθησίας. Θα ήθελα να εκφράσω τις θερμότατες ευχαριστίες μου προς την Πρόεδρο της Εταιρείας, κυρία Φλώρα Ζερβού, για την άψογη συνεργασία, το όραμα και τη διάθεσή της να σταθεί δίπλα στα παιδιά της περιοχής μας. Η σημερινή επιτυχία αφήνει τα εχέγγυα για ακόμη στενότερη συνεργασία τους επόμενους μήνες, προς όφελος της κοινωνίας και ιδιαίτερα των ευάλωτων συμπολιτών μας. Ευχαριστώ επίσης από καρδιάς τους εξαίρετους επιστήμονες κ. Νικόλαο Σδούγα, κ. Κωνσταντίνο Βουκελάτο και την κα Αλεξάνδρα Παπαδοπούλου, μέλος του Παραρτήματος Ηλείας της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας, για την πολύτιμη προσφορά τους. Ιδιαίτερες ευχαριστίες απευθύνω στον Διοικητή του Γενικού Νοσοκομείου Ηλείας, κ. Σπύρο Πολίτη, ο οποίος αγκάλιασε από την πρώτη στιγμή αυτή την πρωτοβουλία και παρείχε κάθε δυνατή υποστήριξη και φιλοξενία. Ευχαριστούμε θερμά τη Διεύθυνση και το προσωπικό του Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Πύργου, τους υπευθύνους των ΚΔΑΠ ΑμεΑ “Ήλις”, τους εκπαιδευτικούς, τους φροντιστές, τους γονείς που έδωσαν τη συγκατάθεσή τους, αλλά πάνω από όλα τα ίδια τα παιδιά που με τη συμμετοχή και τα χαμόγελά τους έδωσαν το πραγματικό νόημα της σημερινής δράσης. Το Παράρτημα Ηλείας της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας συνεχίζει δυναμικά να πρωτοπορεί, να αναπτύσσει συνεργασίες με επιστημονικούς και κοινωνικούς φορείς από όλη την Ελλάδα και να φέρνει στον τόπο μας δράσεις υψηλής αξίας που βελτιώνουν ουσιαστικά την ποιότητα ζωής των συμπολιτών μας».

Δήλωση της Προέδρου της Ελληνικής Εταιρείας Νοσοκομειακής Οδοντιατρικής και Οδοντιατρικής Ειδικής Φροντίδας, κας Φλώρας Ζερβού «Η πρόσβαση στην οδοντιατρική φροντίδα αποτελεί δικαίωμα όλων των παιδιών. Η σημερινή δράση απέδειξε ότι όταν επιστημονικοί και κοινωνικοί φορείς συνεργάζονται, μπορούν να προσφέρουν ουσιαστικές υπηρεσίες σε παιδιά που συχνά αντιμετωπίζουν δυσκολίες πρόσβασης. Ευχαριστούμε θερμά το Παράρτημα Ηλείας της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας για την εξαιρετική συνεργασία και είμαστε βέβαιοι ότι θα ακολουθήσουν και άλλες κοινές πρωτοβουλίες.» Δήλωση του Διοικητή του Γενικού Νοσοκομείου Ηλείας, κ. Σπύρου Πολίτη «Το Νοσοκομείο Ηλείας παραμένει ανοιχτό σε δράσεις που προάγουν την πρόληψη, την ισότητα και την κοινωνική ευαισθησία. Συγχαίρω όλους τους συντελεστές για την εξαιρετική αυτή πρωτοβουλία και ιδιαίτερα τους επιστήμονες που προσέφεραν τις υπηρεσίες τους στα παιδιά. Η σημερινή δράση αποτελεί παράδειγμα κοινωνικής προσφοράς και συνεργασίας».

Δήλωση της Διευθύντριας του Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Πύργου, κας Αγγελικής Πετρογιάννη «Για τους μαθητές μας η σημερινή εμπειρία ήταν ιδιαίτερα σημαντική. Τα παιδιά ένιωσαν ασφάλεια, αποδοχή και φροντίδα μέσα σε ένα περιβάλλον απόλυτου σεβασμού στις ανάγκες τους. Ευχαριστούμε όλους όσοι συνέβαλαν στην πραγματοποίηση αυτής της τόσο ωφέλιμης δράσης».

Δήλωση της Προέδρου του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων ΑμεΑ, κας Αγαθής Ρηγοπούλου «Ως γονείς βιώνουμε καθημερινά τις δυσκολίες πρόσβασης σε εξειδικευμένες υπηρεσίες υγείας. Η σημερινή πρωτοβουλία ήταν πολύτιμη για τα παιδιά μας και για τις οικογένειές μας. Ευχαριστούμε όλους τους διοργανωτές και τους επιστήμονες που προσέφεραν με αγάπη, ευαισθησία και επαγγελματισμό».

Ένα χαμόγελο που αξίζει σε όλα τα παιδιά.

Τα χαμόγελα των παιδιών, η συνεργασία τους με τους επιστήμονες και η χαρά που αποτυπώθηκε στα πρόσωπά τους αποτέλεσαν την καλύτερη επιβράβευση για όλους τους συμμετέχοντες. Το Παράρτημα Ηλείας της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας συνεχίζει με συνέπεια να υλοποιεί δράσεις πρόληψης, ενημέρωσης και κοινωνικής προσφοράς, επιβεβαιώνοντας τον πρωταγωνιστικό του ρόλο στην τοπική κοινωνία και αναπτύσσοντας συνεργασίες με κορυφαίους επιστημονικούς φορείς της χώρας, με μοναδικό στόχο τη βελτίωση της υγείας και της ποιότητας ζωής των πολιτών.