Την παραχώρησή της από την ΕΤΑΔ ζητά ο δήμος Ανδραβίδας-Κυλλήνης
Ρεπορτάζ Πρωινή
Την αξιοποίηση της Ιαματικής Πηγής στο Κουνουπέλι επιδιώκει ο δήμος Ανδραβίδας-Κυλλήνης, για αυτό και το δημοτικό συμβούλιο ενέκρινε την υποβολή πρότασης προς την Εταιρεία Ακινήτων του Δημοσίου (ΕΤΑΔ) για την παραχώρηση των εγκαταστάσεων για τα επόμενα πενήντα χρόνια.

Όπως τόνισε στην εισήγησή του ο δήμαρχος Γιάννης Λέντζας, στόχος του είναι να αποκτήσει το ακίνητο για να προβεί σε όλες τις αναγκαίες ενέργειες τακτοποίησης, νομιμοποίησης ή αναβάθμισης των υφιστάμενων αυθαιρεσιών, σύμφωνα με την κείμενη πολεοδομική νομοθεσία.
«Για την επίτευξη της ανωτέρω τακτοποίησης απαιτείται η ύπαρξη έννομου συμφέροντος και δικαιώματος χρήσης επί της έκτασης», εξήγησε ο κ. Λέντζας και πρόσθεσε πως η αυτή η παραχώρηση θα επιτρέψει την αξιοποίηση των ιαματικών λουτρών προς όφελος της τοπικής κοινωνίας και οικονομίας μέσω της προσέλκυσης ιαματικού και εναλλακτικού τουρισμού, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα την προστασία του χώρου αλλά και τον τερματισμό της περαιτέρω υποβάθμισης και εγκατάλειψης.
«Λαμβάνοντας υπόψη τον χρόνο που απαιτείται για τις γραφειοκρατικές και πολεοδομικές διαδικασίες νομιμοποίησης, καθώς και την απόσβεση των επενδύσεων που θα πραγματοποιήσει ο δήμος για την αξιοποίηση του χώρου, προτείνω την υποβολή αιτήματος για μακροχρόνια παραχώρηση χρήσης διάρκειας 50 ετών. Μετά τη λήψη της σχετικής απόφασης από το Δημοτικό Συμβούλιο, το αίτημα θα διαβιβαστεί επίσημα στην ΕΤΑΔ Α.Ε., η οποία με τη σειρά της θα εξειδικεύσει τους όρους και τις υποχρεώσεις για την οριστική έκδοση της πράξης παραχώρησης της προαναφερόμενης έκτασης», επισήμανε ο δήμαρχος Ανδραβίδας-Κυλλήνης.
Επιδίωξη του δήμου είναι, αφού υποβάλει το σχετικό αίτημα για την 50ετή παραχώρηση, να ζητήσει από την ΕΤΑΔ ενημέρωση για τους όρους και τις προϋποθέσεις που διέπουν την παραχώρηση ή την διάθεση του εν λόγω ακινήτου, ώστε ο δήμος να έχει την δυνατότητα, έχοντας έννομο συμφέρον και δικαίωμα χρήσης επί της έκτασης, να προβεί στις νόμιμες προβλεπόμενες διαδικασίες τακτοποίησης, νομιμοποίησης ή αναβάθμισης των υφιστάμενων αυθαιρεσιών, σύμφωνα με την κείμενη πολεοδομική νομοθεσία.